https://autoplovykla.lt/en/carwashes/vilnius/
Super Bowl reklaminė pertrauka siūlė įvairias galimybes automobilių gamintojams, kurie pasitelkė didelį biudžetą, norėdami nustebinti žiūrovus. Kia K900 modelis pasirodė kaip itin patraukli alternatyva prabangiems sedanams, nepaisant savo aukštos kainos virš 60 000 dolerių. Hondos reklama su Bruce’u Willisu ir Fred’u Armisen’u skatino susimąstyti apie saugumą ir šiltus jausmus. Tuo tarpu Jeep Cherokee sužavėjo savo dizainu ir stabiliais pardavimais, užimančiais 25% sausio mėnesio pardavimų. Chevrolet taip pat turėjo ką parodyti, reklamuodami savo sunkvežimius su šiek tiek provokaciniu tonu.
Volkswagen reklama pasišaipė iš vokiško akcento, kai inžinierius kiekvieną kartą, kai automobilis peržengia 100 000 mylių ribą, „įgyja sparnus“. Jaučio galios Jaguar F-Type fone skambėjo britų piktadariai, suteikiantys žavesio automobilių entuziastams. Ford Fusion Hybrid ekonomija buvo akcentuota per dvi naujoviškas reklamas, o Toyota Highlander su Terry Crews ir lėlėmis sukėlė linksmą nuotaiką.
Kalbant apie netikėtumus, Maserati Ghibli reklama tikrai išsiskyrė. Daugelis žiūrovų nebuvo girdėję apie šį automobilį, tačiau reklama buvo nepamirštama. Chrysler taip pat sugebėjo patraukti dėmesį, pateikus įspūdingą reklamą su Bobu Dylanu, kuri pratęsė „Imported From Detroit“ kampanijos sėkmę.
Norint, kad automobilis blizgėtų, jis turi būti puikiai prižiūrėtas. Jei gyvenate Vilniuje arba tiesiog praeinate pro miestą, rekomenduojame švarą patikėti profesionalams. Aplankykite car wash Vilnius svetainę ir sužinokite daugiau apie jų siūlomas paslaugas.