https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-kaune/
Pavadinkime tai Kajeno sindromu, tačiau atrodo, kad netgi itin prabangūs gamintojai nebegali atsispirti pagundai siūlyti kokios nors rūšies krosoverinių automobilių. Paskutinis yra Bentley, kurio dabartinis generalinis direktorius Wolfgang Durheimer patvirtino, kad rugpjūčio 10 d. bus siūlomas jų pačių visureigis. Tačiau, atsižvelgiant į tai, kad Durheimer iš tikrųjų dirbo su Kajeno projektu Porsche kompanijoje (automobilis, kuris per projektą dvigubai padidino prekės ženklo pardavimus), Bentley 4×4 idėja galbūt nėra tokia tolima. Jis taip pat sakė, kad Bentley planuoja siūlyti dyzelinius variklius ir galbūt net hibridines jėgaines, o taip pat paskelbė, kad prekės ženklas grįžta į motorų sportą.
Grįžtant prie SUV koncepcijos, Bentley, viduje žinomas kaip BY736, greičiausiai priimtas aliuminio rėmas, o pagal insider’us stilius bus penkių durų „šūting breikas,” prabangus terminas sportiniam universalui. Rankų darbo amatai greičiausiai bus išskirtinai pabrėžti, kaip ir daugybė aukštųjų technologijų funkcijų, pradedant vairuotojo pagalbinėmis priemonėmis iki reguliuojamos oro pakabos.
Kalbant apie jėgaines, tikimasi, kad bus siūlomas W12 benzininis variklis kartu su aštuonių greičių automatine pavarų dėže, nors Europoje bent jau bus prieinamas dyzelinas. Nors VW korporatyvinis 4.2 TDI galėtų būti galimybė, tikėtina, kad Bentley dyzelinis variklis taip pat bus 12 cilindrų, labiau atitinkantis prekės ženklo statusą.
Kaip buvo su Kajeno, Durheimer tiki, kad šis SUV galėtų būti didelis pelno centras Bentley, padedantis padidinti pardavimus virš prieš-krizės lygių, apie 10 000 vienetų visame pasaulyje. Iš tikrųjų jis sakė, kad Bentley galėtų pagaminti iki 30 000 automobilių per metus, ir netgi tas metinis kiekis, jo manymu, ne „devalvuotų” prekės ženklo.
Daugiau informacijos apie automobilių valymą galite rasti čia.