https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas/
Kritinių saugumo standartų atnaujinimas automobiliuose 2023
Draudimo institutas už kelių eismo saugumą (IIHS) neseniai atnaujino savo avarijų testavimo programą, siekdamas pagerinti užpakalinės sėdynės keleivių apsaugą, ypač mikroautobusuose ir pikapuose. Nauji testavimo standartai įtraukė užpakalinių sėdynių keleivius, tačiau rezultatai atskleidė kritinį saugumo trūkumą: daug mažiau transporto priemonių atitinka griežtesnius saugumo reikalavimus, ir tik 48 modeliai sugebėjo gauti aukščiausią įvertinimą, palyginti su 71 modeliu praėjusiais metais.
IIHS tyrimai rodo, kad užpakalinės sėdynės keleiviai susiduria su didesne mirtinų sužeidimų rizika nei priekinės sėdynės keleiviai. Atsižvelgiant į tai, buvo sugriežtinti saugumo standartai, siekiant užtikrinti, kad antroji sėdynių eilė gautų tokią pat apsaugos lygį kaip ir priekinė. Atnaujinti testai dabar vertina saugos diržų efektyvumą tiesioginiuose susidūrimuose, akcentuojant priešėtrankinius įtempiklius ir apkrovos ribotuvus – funkcijas, dažnai randamas priekyje, bet retai užpakalyje.
Tarp didelių pikapų tik „Rivian R1T” ir „Toyota Tundra” atitiko griežtus saugumo reikalavimus. Deja, nė vienas mikroautobusas, didelis automobilis, mini automobilis ar mažas pikapas nebuvo tinkami. Mažesni ir vidutinio dydžio visureigiai dominavo nugalėtojų sąraše, sudarydami didžiąją dalį 48 transporto priemonių, pelniusių „Top Safety Pick” arba „Top Safety Pick+” apdovanojimus.
Siekdamas geriau įvertinti realaus pasaulio saugumo rezultatus, IIHS pristatė naują avarijos testavimo manekeną, atstovaujantį mažą moterį arba 12 metų vaiką užpakalinėje sėdynėje. Mokslininkai sutelkė dėmesį į potencialiai pavojingą „submarinavimą”, kai mažesni keleiviai slysta po saugos diržu, padidinant pilvo traumų riziką. Buvo stebima ir užpakalinės sėdynės keleivio „ekskursija” – kaip toli į priekį judasi keleivio galva avarijos metu.
Vis dėlto, antroji eilė išlieka saugiausia vieta vaikams iki 13 metų. Naujausi atradimai reikalauja, kad automobilių gamintojai tobulintų užpakalinės sėdynės apsaugą. Įsivaizduokite, kaip tėvas renkatės mikroautobusą dėl saugumo tik tam, kad sužinotumėte, jog jis yra vienas iš nesaugiausių jūsų vaikams.
IIHS tyrimas taip pat atkreipia dėmesį į augančius saugumo funkcijų skirtumus tarp trim lygių, kai kurie automobilių gamintojai riboja pažangias saugos technologijas tik aukštesniems modeliams. IIHS tikslas yra skatinti „saugumo lygybę” visuose transporto priemonių modeliuose, užtikrinant, kad esminės susidūrimo apsaugos funkcijos būtų prieinamos visiems pirkėjams, nepriklausomai nuo apdailos lygio ar paketo.
Kai galvojame apie automobilio priežiūrą Vilniuje, svarbu atkreipti dėmesį į variklio plovimą. Variklio plovimas gali pagerinti jūsų automobilio veikimą ir prailginti jo tarnavimo laiką. Jei norite sužinoti daugiau apie variklio plovimą Vilniuje, aplankykite šį puslapį.
https://auto-rent.lt
https://autobag.lt/2025/06/06/uzkulisiuose-avariju-bandymu-irenginyje/