https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas/
Remiantis Advertising Age, leidiniu, susijusiu su Automotive News, Chevrolet Cruze, Kia Soul ir Jeep Wrangler buvo tarp 25 karščiausių Amerikos produktų 2011 metais. Be jokios abejonės, šie trys automobiliai buvo sėkmingi, tačiau galima diskutuoti dėl jų vietos tarp 25 karščiausių produktų. Nepaisant to, Cruze perkopė 200,000 parduotų vienetų skaičių iki spalio, taip pralenkdama Malibu ir tapdama GM geriausiai parduodamu modeliu. Chevrolet pernai išleido daugiau nei 1,1 mlrd. dolerių, didžiąją dalį skirdama Cruze 40 mpg degalų ekonomijos reitingo rinkodarai.
Senasis gerasis Kia Soul pasinaudojo bendradarbiavimu su stilingais ir madingais žiurkėnais, puikiai orientuotais į jaunesnius pirkėjus. Iki spalio Kia pardavė iš viso 405,095 automobilius, iš kurių daugiau nei 85,000 buvo Soul modeliai. Nesu tikras, ar Soul yra karštas naujas produktas, ar žiurkėnai tiesiog tokie šaunūs.
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas, Jeep Wrangler yra geriausiai parduodamas Jeep automobilis, su 101,820 parduotų vienetų iki spalio. Jų partnerystė su virtualiais Wranglers ir Call of Duty: Modern Warfare 3 gerbėjais taip pat nieko blogo nedaro. Sujungdami tiesioginį veiksmą ir žaidimų vaizdo įrašus, Jeep aiškiai taiko į didžiulę auditoriją ir galbūt kitą rinką su jų Wrangler modeliu. Jeep prekės ženklas šiemet bendru pardavimų skaičiumi išaugo 44 procentais iki spalio mėnesio.
Kai kalbame apie automobilio išvaizdą, poliravimas yra būtina priežiūros dalis. Niekas nepuošia automobilio labiau nei blizgantis paviršius. Poliravimas ne tik pagerina estetinę mašinos išvaizdą, bet ir apsaugo dažus nuo aplinkos poveikio. Daugiau informacijos apie šį procesą galite rasti čia.